Mijn favorieten (0)

FAQ

  • Ik heb een boot geselecteerd maar de periode waarin ik wil huren staat er niet bij. Wat nu?
    Onder de beschikbare periodes klikt u op de button: "Reserveer voor een andere datum of periode". Vul het formulier op die pagina in en wij zullen de beschikbaarheid in de gewenste periode controleren. Mocht deze boot of schip niet beschikbaar zijn dan zullen we u z.s.m. vrijblijvend een passende optie per e-mail aanbieden.
  • Kan ik hier een boot boeken voor een periode later dan 3 weken vanaf vandaag?
    Jazeker. Onder de beschikbare periodes klikt u op de button: "Reserveer voor een andere datum of periode". Vul het formulier op die pagina in en wij zullen de beschikbaarheid in de gewenste periode controleren. Mocht deze boot of schip niet beschikbaar zijn dan zullen we u z.s.m. vrijblijvend een passende optie per e-mail aanbieden.
  • Kan ik de bootverhuur of vakantiehuisje e.d. ook afrekenen bij aankomst omdat het last-minute boeking is?
    Dat is afhankelijk van de tussenliggende tijd tussen de boeking en de verhuur datum. Bij korte tussentijd is betaling bij aankomst noodzakelijk. Als u de boot hebt gereserveerd neemt de verhuurder contact met u op waarin ook de wijze van de betaling zal worden besproken.
  • Ik ga via deze website een boot huren. Moet ik de boot online afrekenen als ik deze geboekt heb?
    Nee hoor. Als uw reservering is verzonden wordt er z.s.m. contact met u opgenomen om de boeking verder af te ronden en definitef af te stemmen op uw wensen. Op dat moment wordt ook de betaalwijze met u besproken.
  • Ik wil een last minute boot huren. Moet ik dan ook een borg betalen?
    Bij veel aanbiedingen op deze website staat de borg al vermeld. Bij het huren van een sloep, motorjacht of zeiljacht wordt meestal wel een borg gevraagd. Als u bij de betreffende boot op de button "Reserveren" klikt dan ziet u het bedrag van de borg staan.
  • Staat ieder vakantiehuisje, bed & breakfast, groepsaccommodatie en hotel aan het water?
    Alle accommodaties zoals vakantiewoningen, hotels, bed & breakfast en campings op deze website, staan allemaal aan of dichtbij het water. Mocht u twijfelen, neemt u dan contact met ons op via de live-chat, telefoon of e-mail.
  • De ligplaats is vermeld, het bootverhuur bedrijf niet. Waarom is dat en wanneer ontvang ik die gegevens?
    Wij bieden uitsluitend last minute verhuur aan. De focus ligt hierbij eerst op de beschikbaarheid en prijs. Na uw reservering wordt door de verhuurder contact met u opgenomen om de boeking definitief te maken. Uiteraard ontvangt u dan direct de adresgegevens en verdere informatie.
  • Ik heb een boot gereserveerd. Wanneer wordt er contact met mij opgenomen om de boeking af te ronden?
    Op werkdagen overdag zal dat dezelfde dag nog zijn. 's avonds en in het weekend zal dat de volgende dag of op maandag kunnen gebeuren.
  • Ik wil hier een boot huren. Zitten accessoires zoals zwemvesten e.d. bij de bootverhuur inbegrepen?
    Als u de boot gaat reserveren dan krijgt u een veld met de bijbehorende accessoires te zien die nog niet zijn inbegrepen. De eventuele kosten staan er bij. U kunt zelf de gewenste accessoires kiezen.
  • Kan ik advies vragen m.b.t. de bootverhuur om te zien welke boot ik in mijn situatie het beste kan huren?
    Jazeker, voor bootverhuur en vakantiehuisjes kunt dat doen via het online contactformulier en de live-chat. Tijdens kantooruren kunt u ons ook bellen. Geef duidelijk aan welk type bootverhuur of voor welk gezelschap u een boot of vakantiehuisje e.d. wilt huren.

Klantenservice

Live chat

Het is momenteel niet mogelijk om een live chat te starten.